به اطلاع می رساند، وضعیت برخی پرونده ها بدلیل وجود نقص در ثبت نام قبلی، به صورت ” سجامی ناقص” ، تغییر یافت. در این حالت پیامک جهت رفع نقص به متقاضی ارسال می گردد که می بایست “به دفتری که در آن ثبت درخواست انجام داده است”، مراجعه نمایند.
روند رفع نقص همانند ثبت نام می باشد وباید مجدداً از ابتدا ثبت اطلاعات برای متقاضی انجام گیرد(لطفا مراحل ثبت درخواست با دقت انجام شود).
توجه فرمایید دسترسی ثبت درخواست جدید برای دفاتری که پرونده باز (ناقص )دارند تا زمان رفع نقص کلیه درخواست ها گرفته خواهد شد.