نمایش نوار ابزار

وزارت بهداشت

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸

#وزارت_بهداشت_RA
به اطلاع کلیه دفاتر محترم می رساند ، با توجه به اطلاعیه وزارت بهداشت مبنی بر صدور توکن بهداشت در کلیه دفاتر پیشخوان از روز شنبه 25 آبان 98 احتمالا با حضور متقاضیان در دفاتر جهت دریافت توکن مواجه خواهید شد دفاتر محترم لطفا با تکریم ارباب رجوع ، متقاضیان را به دفاتر مشخص شده در آدرس sra.epishkhan.ir برای دریافت توکن در روز های آتی راهنمایی نمایید.

مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت(شامل بیمارستان ها ، داروخانه ها، کلینیک ها و …) به منظور تبادل اطلاعات با سامانه پرونده الکترونیک سلامت نیازمند دسترسی به سرویس های این سامانه می باشند،  که به منظور سهولت کاربران توسعه دهنده سامانه های اطلاعاتی مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت، سرویس های مورد نیاز مراکز به صورت مجتمع و یکپارچه در قالب آداپتورهای پرونده الکترونیک سلامت توسعه یافته است. بدین صورت که استفاده از سرویس های موجود در آداپتورها نیازمند استفاده از توکن های سخت افزاری است.

⚠️⚠️⚠️ دفاتر محترم توجه فرمایید، خدمت RA وزارت بهداشت، مجزا از  خدمات  “کارت بهداشت”  و یا   “RA وزارت صنعت و معدن”  می باشد.
این سرویس در مرحله تست است و در فاز پایلوت صرفا یک دفتر در هر استان فعال می باشد. در صورت اجرایی و نهایی شدن، بر تعداد دفاتر افزوده خواهد شد.

دیدگاه ها