نمایش نوار ابزار

خرید سیم کارت علت ازدحام در دفاتر پیشخوان است

سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

 

دبیرکل کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت: ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت به علت مراجعه سرپرستان خانوار برای خرید سیم کارت است.

به گزارش روابط عمومی کانون کشوری پیشخوان دولت به نقل از صدا و سیما ؛ آقای علی فلاح اظهار داشت: با توجه به اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای اینکه هرشخص سرپرست خانوار باید یک سیم کارت به نام خود داشته باشد تا وام یک میلیون تومانی درخواست دهد؛ افراد زیادی به دفاتر پیشخوان دولت برای تهیه سیم کارت مراجعه کردند.
وی افزود: مدارک هویتی برخی متقاضیان هم کامل نبوده و در شرایطی که ستاد کرونا اعلام کرده است از تجمع در مراکز شلوغ و پرتردد خودداری شود، با این حال حجم زیادی از مراجعه‌ها به دفاتر پیشخوان دولت صورت گرفته است که تقاضای ما این است مردم شریف ایران با زمانبندی مناسب به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.
فلاح گفت: همه دفاتر  خدمات اپراتورها را  در اختیار ندارندو و فقط  دفاتر منتخب در این حوزه خدمت رسانی می کنند، امیدواریم ان شاء الله مشکلی برای سلامت مردم بوجود نیاید.
وی افزود: از مسئولان دفاتر پیشخوان دولت تقاضا می‌کنم نوبت مناسبی به هموطنان بدهند تا مردم با تماسی که با دفاتر پیشخوان دولت می‌گیرند، بتوانند بدون ازدحام از خدمات این دفاتر استفاده کنند.

روابط عمومی کانون دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی کشور

دیدگاه ها