نمایش نوار ابزار

دیدار رئیس انجمن با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس انجمن صنفی پیشخوان دولتی با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای اردبیل دیدار کرد.

جلسه هم اندیشی درخصوص ارائه آموزش های مهارتی در حوزه اصناف با هدف ارتقاء مهارت های شغلی شاغلین بنگاه های اقتصادی، رئیس انجمن صنفی پیشخوان دولتی با رحیم یونسی (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل) دیدار و گفتگو کردند.

جلسه هم اندیشی درخصوص ارائه آموزش های مهارتی در حوزه اصناف با هدف ارتقاء مهارت های شغلی شاغلین بنگاه های اقتصادی، رئیس  انجمن صنفی پیشخوان دولتی با رحیم یونسی (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل) دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، رحیم یونسی در این دیدار گفت:آموزش فنی و حرفه ای با اصناف در چند حوزه فعالیت مشترک داریم و به واسطه ارتباط اتاق اصناف با افرادی که در کنار اشتغال و کسب معیشت، جهت ارتقاء آگاهی و توانمندی مهارتی خود، نیاز به ارائه آموزش ها دارند، آموزش فنی و حرفه ای می تواند در کنار اصناف برای رسیدن به این هدف کمک کند.
یونسی در بخشی دیگر، بیان کرد: ما می خواهیم طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی را با نگرش و رویکرد جدیدی در استان انجام دهیم تا با اجرای این طرح موضوع ارتقاء شغلی و مهارتی شاغلین اصناف را به دنبال داشته باشد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، همچنین تصریح کرد: آموزش فنی و حرفه ای استان به دنبال استفاده از ظرفیت های مشترک به منظور اجرای هرچه بهتر دستورالعمل مهارت آموزی در محیط کار واقعی، آموزش های دوگانه نظری و عملی در جهت توانمندسازی کارآفرینان صنفی و شاغلان در کسب وکارها و واحدهای صنفی، تقویت استانداردهای شغلی و مهارتی است.
دیدگاه ها